.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با اعلام ذکریایی و در شهریور ماه سال جاری ؛
برگزاری نخستین همایش راهکارهای توسعه شهرستان فریدونکنار
شمال نیوز : حجت الاسلام والمسلمين حسين زكريائي ضمن اعلام اين نكته كه در اهداف برگزاري اين همايش فقط و فقط توسعه شهرستان براي ما اهميت دارد، اظهار داشت: طبيعي است كه افراد مغرض هميشه و در همه حال هستند و همانطور كه ما نيز ابتداي امر پيش بيني اين مباحث را مي نموديم با كساني كه اهداف همايش را به ....

شمال نیوز : نخستین همایش راهکارهای توسعه شهرستان فریدونکنار 26 شهریور ماه سال 1393 توسط کانون فریدونکناری های مهاجر درمجتمع شهید رجایی کمیته امداد امام خمینی در فریدونکنار برگزار می گردد.
به گفته زکریایی، اهداف این همایش عبارتند از: شناخت موانع و محدودیت های موجود در راه توسعه پایدار شهرستان، شناخت دلایل افزایش بیکاری و مهاجرت در شهرستان و ارائه راه حل های مفید، ارائه طرحي براي تدوين سند توسعه شهرستان، شناساندن توانمندی های کشاورزی، دامپروری، صنعت و گردشگری شهرستان فريدونکنار به مردم، مسئولان و سرمایه گذاران کشور و ارائه راهکارهای مناسب جهت ایجاد حمایت های لازم برای مشارکت بخش خصوصی در زمینه سرمایه گذاری در این منطقه.
حجت الاسلام والمسلمين حسين زكريائي ضمن اعلام اين نكته كه در اهداف برگزاري اين همايش فقط و فقط توسعه شهرستان براي ما اهميت دارد، اظهار داشت: طبيعي است كه افراد مغرض هميشه و در همه حال هستند و همانطور كه ما نيز ابتداي امر پيش بيني اين مباحث را مي نموديم با كساني كه اهداف همايش را به سمت مباحث سياسي سوق مي دهند برخورد قاطعانه خواهيم داشت.
زکریایی محورهاي همايش را به شرح ذیل اعلام نمود: 1- اولويت هاي سرمايه گذاري در شهرستان فريدونکنار، 2-بررسي و شناسايي ظرفيت هاي گردشگري شهرستان و ارائه راه كارهاي لازم براي توسعه آن، 3- بررسي وضعيت بندر چند منظوره و توسعه حمل و نقل و تاثير آن در توسعه شهرستان فريدونکنار، 4- بررسي وضعيت متغيرهاي كليدي بازار كار (اشتغال، بيكاري، نرخ مشاركت و ... )، 5-قابليت ها و پتانسيل ها زيربنايي شهرستان فريدونکنار براي توسعه ، 6- نقش فناوري اطلاعات و ارتباطات در توسعه شهري و روستايي فريدونکنار، 7- نقش مهارت هاي اساسي نيروي انساني در توسعه اقتصادي شهرستان فريدونکنار، 8- نقش دانشگاه و موسسات آموزشی در توسعه پايدار شهرستان فريدونکنار، 9- نقش شهرستان فریدونکنار در برنامه توسعه استان، 10- بررسي فریدونکناری های مهاجر داخل و خارج از کشور در توسعه شهرستان فريدونکنار، 11- بررسي مسائل فرهنگي و اجتماعي و ارائه راه كارها و ترسيم الگوي مناسب توسعه فرهنگي شهرستان فريدونکنار، 12- نقش و جایگاه صنعت و قطب های صنعتي در توسعه شهرستان فريدونکنار، 13-نقش بخش كشاورزي، باغباني، دامپروري و صیادی با رویکرد حفظ محیط زیست در توسعه شهرستان فريدونکنار، 14-نقش ورزش در توسعه شهرستان فريدونکنار، 15-نقش واقفین و خیرین در توسعه شهرستان فریدونکنار، نقش زنان در توسعه فریدونکنار.
وي در ادامه با بيان اينكه فريدونكنار امروز نياز به ياري فرزندان خود دارد افزود: سال ها بود كه ما در فكر برگزاري چنين همايشي بوديم و هر كدام از ما خالصانه به دنبال فرصتي مي گشتيم تا تجربیاتی که در حوزه مسئوليت و فعاليت خود به دست آورده ایم را در اختیار مردم فهيم و مسئولین عزيز آن بگذاریم.
حجت الاسلام والمسلمين زكريائي با تقدير ويژه از مسئولين شهرستان در استقبال از شوراي سياست گذاري همايش، اتفاق خجسته برگزاري همايش را بدون همكاري مسئولين شهري امكان ناپذير دانست و گفت: ما معتقديم بدون همكاري مسئولين شهري اين امر به نتيجه واقعي اش نزديك نخواهد شد و يكي از علل تاخير در برگزاري همايش، عدم همكاري مسئولين در سنوات گذشته بود كه به حمد الهي امروز مسئولين شهرستان جناب حجت الاسلام والمسلمين جلالي امام جمعه محترم شهرستان، جناب دكتر ابراهيمي فرماندار محترم، جناب ميرمرادي رياست محترم شوراي اسلامي شهر و اعضاي كوشا و دلسوز شوراي اسلامي، جناب خان بابايي شهردار با تجربه و ساعي شهر و اعضاي محترم هيئت رئيسه اتاق اصناف و ديگر مسئولين شهري، كه بنده در اينجا وظيفه دارم از تك تك آنها تشكر كنم، آمادگي خود را براي ياري و همكاري به طور رسمی در ديدار با اعضاي شوراي سياست گذاري اعلام نمودند.
به گزارش روابط عمومی همایش، دبیر نخستین همایش راهکارهای توسعه شهرستان فریدونکنار اعلام داشت: همزمان با برگزاري همايش، از یکی از خانواده های شهدا، یکی از فریدونکناری های مهاجر تاثیرگذار، یکی از نويسندگان و مترجمان و خبرنگار برتر، مسئولان دولتی و خصوصی تاثیرگذار، مبتكران، مديران و كارشناسان برتر این شهرستان با اهدای لوح تقدیر و تندیس درنای بلورین تقدير به عمل خواهد آمد.
به گفته دبیر این همایش، مجموعه مقالات همایش در قالب کتاب و لوح فشرده به علاقه مندان ارایه خواهد شد و قطعنامه پایانی همایش بعد از قرائت در مراسم اختتامیه، در قالب راهکارهای توسعه این شهرستان به مردم و مسئولین این شهرستان ارایه خواهد شد. همچنين در دبيرخانه دايمي همايش، كميته اي جهت پيگيري دستاوردهاي همايش تشكيل خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمين زکریائي در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری این همایش همراه با برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای این شهرستان خواهد بود. به همین دلیل از تمامی علاقمندان به رشد و توسعه همه جانبه این خطه مبـارک به ویژه مسئولین این دیار پرآوازه، اساتید دانشگاه ها و کارشناسان درخـواست می گردد تا مقالات، پیشنهادات و نظرات ارزنده خویش را تا مرداد سال 1394 به دبیرخانه این همایش به نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، بعد از سهروردی، نرسیده به چهار راه تختی، روبروی بانک کشاورزی، پلاک 191، طبقه 3، واحد 7، تلفن 88175646-88175676-88175688-09125251984 ارسال نموده و یا با رایانامه (پست الکترونیکی)kenariha1394@gmail.com تماس حاصل نمایند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فريدونكناري 21 تير 1394
آقاي زكريايي لطفا كلمه توسعه را از ابهت نياندازيد. تا افكار .... و افراد تماميت خواه در اين شهر هستند فريدونكنار با لفظ توسعه آلر‍ژي خواهد داشت. گردشگري با فريدونكنار معنا ندارد چون افرادي از خواص هستند كه توسعه خود را ميخواهند نه شهر را. فريدونكنار در حقيقت روستايي بزرگ است كه البته بايد در اين معنا هم كمي تامل كرد. فريدونكنار از همه جهت در اين كشور مستقل است مثل كردستان عراق و........
مازنی ساوه 23 تير 1394
آقای زکریایی چه سمتی دارند؟
سید 23 تير 1394
این حسین آقای خودمانه و احتمالاًقصدکاندیداتوری مجلس راداره

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.493 seconds.